Инструкция для HP Scanjet G4050

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

The scanned images are dark

Check to see if the TMA light is on before you click 

Scan

 or 

Accept

.

The bulb in the TMA light source might be broken or not working. If the bulb is broken,
service is required.

The selection area might not be made correctly. Make a selection area that only
includes the photo, without borders.

The TMA does not work at all

The cable might not be connected correctly. Ensure that the TMA cable is connected
securely to the TMA port on the back of the scanner.

No light or only dim light is visible in the TMA after selecting slides or negatives in
the Scan dialog box

After each step, start a scan to see if the scanner is working. If not, proceed with the next
step.
1.

Make sure that the TMA is connected to the scanner.

2.

Ensure that 

Scan positives, including 35 mm slides, using the TMA

 or 

Scan

negatives using the Transparent Materials Adapter (TMA)

 is selected in the

What are you scanning?

 dialog box.

3.

The bulb in the TMA might not be working. Click the 

Scan Film

 button (

) and

look for illumination. If the bulb is broken, service is required. See the Setup and
Support Guide.

4.

The TMA has a short warm-up mode. Wait a few seconds to see if the light turns
on. For the best scanning quality, let the TMA light warm up for at least 30 seconds.

User Guide

23

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Оглавление инструкции

Document Outline