Инструкция для HP Z840 E5-2680v3, 32GB DDR4-2133 (4x8GB), 512GB SSD (G1X63EA)

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

QuickSpecs  

HP Z840 Workstation 

System Technical Specifications 

 

 

 

c04400043 — DA – 15098 — Worldwide — Version 8 — April 1, 2015 

Page 31 

 

 

Hardware Alerting 

 

Agent Presence 

 

System Defense Filters 

 

Serial Over LAN (SOL) 

 

IDE Redirect 

 

ME Wake-on-LAN (WOL) 

 

DASH 1.1 compliance 

 

IPv6 Support 

 

Fast Call for Help - a client inside or outside the firewall may initiate a call for help via BIOS 
screen, periodic connections, or alert triggered connection 

 

Remote Scheduled Maintenance - pre-schedule when the system connects to the IT or service 
provider console for maintenance. 

 

Remote Alerts - automatically alert IT or service provider if issues arise 

 

Access Monitor - Provides oversight into Intel® AMT actions to support security requirements 

 

PC Alarm Clock 

 

Microsoft NAP Support 

 

Host Base set-up and configuration 

 

Management Engine (ME) firmware roll back 

 

Local Time Sync to UTC Remote Memory Dump Command – Creates memory dump for debug 
 

Intel® vPro™ Technology 

The HP Z840 Workstation supports Intel vPro technology when configured as outlined below: 
 

 

Intel® Xeon® processor E5-1600 v3 product family or E5-2600 v3 product family featuring 
Intel® vPro™ Technology  

 

Intel® C610 chipset 

 

Intel® I218LM GbE LAN 

 

Remote Manageability 
Software Solutions 

The HP Z840 Workstation is supported on the following remote manageability software consoles: 

 

LANDesk Management Suite (HP recommended solution) 

 

Microsoft System Center Configuration Manager 

 

HP Client Automation Enterprise 

For questions or support for manageability needs, please visit 

http://www.hp.com/go/easydeploy

 

System Software 
Manager 

For questions or support for SSM, please visit: 

http://www.hp.com/go/ssm

 

Service, Support, and 
Warranty 

On-site Warranty and Service (

Note 1

): Three-years, limited warranty and service offering delivers on-

site, next business-day (

Note 2

) service for parts and labor and includes free telephone support (

Note 

3

) 8am - 5pm. Global coverage (

Note 2

) ensures that any product purchased in one country and 

transferred to another, non-restricted country will remain fully covered under the original warranty and 
service offering. 
 

NOTE 1:

 Terms and conditions may vary by country. Certain restrictions and exclusions apply. 

NOTE 2:

 On-site service may be provided pursuant to a service contract between HP and an authorized 

HP third-party provider, and is not available in certain countries. Global service response times are 
based on commercially reasonable best effort and may vary by country. 

NOTE 3:

 Technical telephone support applies only to HP-configured, HP and HP-qualified, third-party 

hardware and software. Toll-free calling and 24x7 support service may not be available in some 
countries. 
 
HP Care Pack Services are extended service contracts that go beyond the standard limited warranties. 
Service starts from date of hardware purchase. To choose the right level of service for your HP product, 
use the HP Care Pack Services Lookup Tool at: 

http://www.hp.com/go/lookuptool

. Additional HP Care 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72