Инструкция для LENOVO Exp x3550 M5 Rack 1U, Xeon 8C E5-2630v3(2.4GHz/1866MHz/20MB/85W), 1x8GB DDR4 (5463E3G), Exp x3550 M5 Rack 1U, Xeon 8C E5-2640v3(2.6GHz/1866MHz/20MB/90W), 1x16GB DDR4 (5463E4G), Exp x3550 M5 Rack 1U, Xeon 6C E5-2620v3(2.4GHz/1866MHz/15MB/85W), 1x8GB DDR4 (5463E2G)

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

System x3550 M5

41

Warranty options

The System x3550 M5 has a three-year onsite warranty with 9x5/next business day (NBD) terms. Lenovo 

offers the warranty service upgrades through prepackaged warranty maintenance upgrades and 

post-warranty maintenance agreements with a well-defined scope of services, including service hours, 

response time, term of service, and service agreement terms and conditions.

Lenovo warranty service upgrade offerings are country-specific, that is, each country might have its own 

service types, service levels, response times, and terms and conditions. Not all covered types of warranty 

service upgrades might be available in a particular country. For more information about Lenovo warranty 

service upgrade offerings available in your country, visit the ServicePac Product Selector at this website: 

https://www-304.ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac

 

The following table explains warranty service definitions in more detail. 

Table 24. Warranty service definitions

Term

Description

Onsite repair A service technician will come to the server's location for equipment repair.

24x7x2 hour

A service technician is scheduled to arrive at your client’s location within two hours after remote 

problem determination is completed. We provide service around the clock, every day, including 

Lenovo holidays.

24x7x4 hour

A service technician is scheduled to arrive at your client’s location within four hours after remote 

problem determination is completed. We provide service around the clock, every day, including 

Lenovo holidays.

9x5x4 hour

A service technician is scheduled to arrive at your client’s location within four business hours after 

remote problem determination is completed. We provide service from 8:00 a.m. to 5:00 p.m. in the 

client's local time zone, Monday through Friday, excluding Lenovo holidays. If after 1:00 p.m., it is 

determined that onsite service is required, the client can expect the service technician to arrive the 

morning of the following business day. For noncritical service requests, a service technician will 

arrive by the end of the following business day.

9x5 next 

business day

A service technician is scheduled to arrive at your client’s location on the business day after we 

receive your call, following remote problem determination. We provide service from 8:00 a.m. to 

5:00 p.m. in the client's local time zone, Monday through Friday, excluding Lenovo holidays.

In general, the types of Lenovo warranty service upgrades are as follows:

Warranty and maintenance service upgrades:

One, two, three, four, or five years of 9x5 or 24x7 service coverage

Onsite repair from next business day to 4 or 2 hours

One or two years of warranty extension

Remote technical support (RTS) services:

One, three, or five years with 24x7 coverage (severity 1) or 9x5/next business day for all 

severities

RTS for System x servers

RTS for Microsoft applications

RTS for VMware software

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56