Инструкция для Lincoln Navigator L (2010) Navigation System

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

the interval using the message center. If you have an Escape Hybrid,
Mariner Hybrid or Tribute Hybrid, the display will appear in 10 minute
intervals. The graph is updated each minute with the fuel economy
that was achieved during the prior 10, 20 or 60 minutes of driving.
Each new average will be added to the left side of the graph, shifting
the past data to the right. When the graph area is full, the right most
point will be deleted, keeping a running scroll with the bar on the left
being the most recent.
For the Fusion Hybrid or Milan Hybrid, the previous values will remain
when the vehicle is shut off and restarted, but values from a previous
drive cycle will be grayed out.
For the Escape Hybrid, Mariner Hybrid and Tribute Hybrids, you will
start with an empty fuel economy history with every ignition cycle.

If the navigation system has been set to units of Kilometer, the Fuel
Economy screen will display the equivalent Consumption Graph in units
of L/100 KM. In Consumption (L/100 KM) mode, the IFE function will
display MAX until the vehicle is moving. For more information on
Average Fuel Economy, refer to

Message center

in the

Instrument

Cluster

chapter in your

Owner’s Guide.

Power and efficiency (if equipped)

If you have an Escape, Mariner or
Tribute hybrid, your vehicle is
equipped with a Power & Efficiency
screen which provides additional
information about brake efficiency,
vehicle power, accessory power
(such as air conditioning) and
efficiency information.

Brake (brake gauge):

The narrow band indicates brake power demand.

(The more you press on the brake pedal, the more braking power you
demand of the vehicle). The wide band remains stationary to show the
area in which braking is more efficient (beneath the line) and the
approximate point where the limit of regenerative braking is reached (at
the top of the line) and where conventional friction braking is applied
(over the line).

When possible, anticipate braking. Moderate braking will help you stay
within the efficient braking zone (keeping the narrow band below the
wide band) thereby improving the regenerative braking energy
recovery.

Information menu

75

2010 Centerstack

(ng1)

Supplement, 2nd Printing
USA

(fus)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
Оглавление инструкции

Document Outline