42
Чтобы
запустить
двигатель
•
Убедитесь
,
что
кран
подачи
топлива
(F)
ОТКРЫТ
.
Ваш
снегоуборщик
имеет
как
электрический
стартер
,
работающий
от
сети
220
Вольт
,
так
и
механический
стартер
.
Электрический
стартер
снабжен
трехжильным
проводом
и
разъемом
.
•
Убедитесь
,
что
электросеть
в
вашем
доме
имеет
напряжение
220
Вольт
и
имеет
возможность
под
-
ключения
через
трехжильный
провод
с
заземле
-
нием
.
Если
вы
не
уверены
,
проконсультируйтесь
в
соответствующей
энергетической
службе
.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
:
Не
используйте
электри
-
ческий
стартер
,
если
система
в
вашем
доме
не
выполнена
трехжильным
проводом
с
заземле
-
нием
и
имеет
напряжение
220
Вольт
.
Это
может
привести
к
травме
или
поломке
устройства
.
ХОЛОДНЫЙ
СТАРТ
–
ЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ
СТАРТЕР
1.
Вставьте
ключ
(D) (
Соединенный
со
шнуром
стар
-
тера
)
в
отверстие
для
ключа
до
щелчка
.
НЕ
ПО
-
ВОРАЧИВАЙТЕ
ключ
.
Запасной
ключ
положите
в
безопасное
место
.
2.
Установите
дроссельную
заслонку
(C)
в
положение
“FAST”.
3.
Поверните
рычаг
воздушной
заслонки
(E)
в
поло
-
жение
“FULL”.
4.
Подсоедините
кабель
к
устройству
(S).
5.
Подключите
другой
конец
кабеля
через
разъем
к
сети
220
Вольт
.
ПРИМЕЧАНИЕ
:
При
запуске
с
помощью
стартера
не
используйте
праймер
(T).
6.
Нажмите
кнопку
стартера
(U)
пока
двигатель
не
заведется
.
ВНИМАНИЕ
:
Не
держите
кнопку
запуска
более
5
секунд
.
Отпустите
кнопку
,
подождите
5-10
секунд
,
затем
повто
-
рите
запуск
.
И
так
далее
пока
двигатель
не
заведется
.
7.
После
того
как
двигатель
завелся
отпустите
кнопку
запуска
и
плавно
поверните
рычаг
воздушной
за
-
слонки
в
положение
“OFF”.
8.
Отсоедините
кабель
сначала
от
сети
,
затем
от
устройства
.
Дайте
двигателю
прогреться
в
течении
нескольких
минут
.
Пока
двигатель
не
прогрелся
,
он
не
сможет
работать
с
полной
мощностью
.
ТЕПЛЫЙ
СТАРТ
–
ЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ
СТАРТЕР
Повторите
шаги
,
описанные
выше
с
воздушной
заслон
-
кой
(E)
в
положении
“OFF”.
ХОЛОДНЫЙ
СТАРТ
–
МЕХАНИЧЕСКИЙ
СТАРТЕР
1.
Вставьте
ключ
(D) (
Соединенный
со
шнуром
стар
-
тера
)
в
отверстие
для
ключа
до
щелчка
.
НЕ
ПО
-
ВОРАЧИВАЙТЕ
ключ
.
Запасной
ключ
положите
в
безопасное
место
.
2.
Установите
дроссельную
заслонку
(C)
в
положение
“FAST”.
3.
Поверните
рычаг
воздушной
заслонки
(E)
в
поло
-
жение
“FULL”.
4.
Нажмите
праймер
(T)
четыре
(4)
раза
если
темпе
-
ратура
окружающего
воздуха
ниже
-10°C (15°F),
или
два
(2)
раза
если
температура
находится
между
-10°C (15°F)
и
10°C (50°F).
Если
температура
выше
10°C (50°F),
нажимать
праймер
не
нужно
.
ПРИМЕЧАНИЕ
:
Нажатие
на
праймер
более
рекоменду
-
емого
может
привести
к
переливу
топлива
,
что
затруд
-
нит
запуск
.
Если
это
все
-
таки
произошло
,
подождите
несколько
минут
прежде
чем
заводить
двигатель
и
НЕ
НАЖИМАЙТЕ
праймер
.
5.
Дерните
резко
ручку
стартера
(V).
Не
позволяйте
шнуру
быстро
сматываться
обратно
.
6.
После
того
как
двигатель
завелся
отпустите
ручку
стартера
и
плавно
переведите
рычаг
воздушной
заслонки
в
положение
“OFF”.
Дайте
двигателю
прогреться
в
течении
нескольких
минут
.
Пока
двигатель
не
прогрелся
,
он
не
сможет
работать
с
полной
мощностью
.
ТЕПЛЫЙ
СТАРТ
–
МЕХАНИЧЕСКИЙ
СТАРТЕР
Повторите
шаги
,
описанные
выше
с
воздушной
заслонкой
(E)
в
положении
“OFF”
НЕ
НАЖИМАЙТЕ
праймер
(T).
Пред
остановкой
Дайте
двигателю
поработать
несколько
минут
для
уда
-
ления
из
системы
возможной
влаги
.
Если
механический
стартер
замерз
Если
механический
стартер
замерз
и
не
запускает
дви
-
гатель
,
выполните
следующее
:
1.
Возьмитесь
за
ручку
стартера
и
медленно
вытяните
так
много
шнура
сколько
возможно
.
2.
Отпустите
ручку
стартера
и
позвольте
ей
свободно
намотаться
обратно
.
Если
двигатель
по
-
прежнему
не
заводится
,
повторите
ука
-
занные
действия
или
используйте
электрический
стартер
.
Mootori käivitamine
•
Veenduge, et kütusekraan (F) on avatud asendis OPEN.
Teie lumepuhuril on nii 220-voldine vahelduvvoolu elektris-
tarter kui ka käsistarter. Elektristarteril on kolmejuhtmeline
toitekaabel ja pistik ning see on mõeldud ühendamiseks
220-voldisesse vahelduvvooluvõrkku.
•
Veenduge, et teie majas on kolmejuhtmeline, 220-voldine
maandatud vahelduvvoolu elektrisüsteem. Kui te pole
kindel, pöörduge kvali
fi
tseeritud elektriku poole.
HOIATUS: Ärge kasutage elektristarterit, kui teie
majas pole kolmejuhtmelist, 220-voldist maanda-
tud elektrisüsteemi. Tulemuseks võib olla tõsine
kehavigastus või lumepuhuri kahjustumine.
KÜLMKÄIVITUS - ELEKTRISTARTER
1. Sisestage turvasüütevõti (D) (Kinnitatud tagasikeriva
käivitusnööri külge) süüteluku pilusse kuni see kinni
klõpsab. ÄRGE pöörake võtit. Hoidke tagavarasüütevõtit
ohutus kohas.
2. Viige gaasihoob (C) asendisse “FAST”.
3. Pöörake karburaatori õhuklapi hoob (E) suletud asend-
isse “FULL”.
4. Ühendage toitejuhe mootoriga (S).
5. Ühendage toitekaabli teine otsa kolmekontaktilisse
maandatud 220-voldisesse vahelduvvoolupistikusse.
TÄHELEPANU:
Ärge kasutage kütuserikastuspumpa (T),
kui käivitate mootorit elektristarteriga.
6. Vajutage starterinuppu (U) kuni mootor käivitub.
OLULINE:
Ärge käiake starterit järjest rohkem kui viis
sekundit. Enne igat uut proovimist oodake 5-10 sekundit.
7. Kui mootor käivitub, vabastage starterinupp ja viige
karburaatori õhuklapi hoob aeglaselt avatud asendisse
“OFF”.
8. Toitekaabli lahtiühendamisel tõmmake see esiteks välja
seinapistikust ja seejärel mootori küljest.
Laske mootoril paar minutit soojeneda. Mootor ei hakka
täisvõimsusega tööle enne, kui pole saavutanud tavalist
töötemperatuuri.
SOEKÄIVITUS - ELEKTRISTARTER
Järgige ülalnimetatud samme, hoides karburaatori õhuklapi
hooba (E) avatud asendis “OFF”.