71
Инструкция
по
регулировке
кабелей
усилителя
рулевого
управления
Кабели
усилителя
рулевого
управления
можно
регулировать
для
улучшения
эффективности
системы
рулевого
управления
.
Кабель
имеет
прямолинейный
регулятор
(
А
),
который
можно
поворачивать
,
чтобы
уменьшить
или
увеличить
длину
кабельного
удлинителя
.
1.
Поставьте
снегоуборщик
спереди
корпуса
шнека
.
2.
Снимите
гусеницы
или
колеса
с
осей
.
Для
того
чтобы
снять
гусеницы
,
нужно
снять
поперечину
,
которая
соединяет
две
рамы
гусеницы
.
Снимите
винты
по
краям
поперечины
.
3.
Снимите
пластмассовую
крышку
усилителя
рулевого
управления
(B).
ПРИМЕЧАНИЕ
.
Положение
качалки
(
С
)
рулевого
управления
играет
важную
роль
для
работы
системы
рулевого
управления
.
Если
она
расположена
слишком
высоко
,
система
рулевого
управления
автоматически
выключится
при
движении
,
в
результате
чего
оператору
будет
казаться
,
что
колеса
буксуют
.
Если
качалка
(
С
)
расположена
слишком
низко
,
может
оказаться
очень
тяжело
выключать
сцепление
во
время
движения
,
либо
оно
может
выключаться
самостоятельно
.
Правильная
настройка
качалки
(
С
)
обеспечит
оптимальную
эффективность
работы
.
ПРИМЕЧАНИЕ
.
Качалка
(
С
)
расположена
слишком
высоко
(1),
что
вызывает
выключение
сцепления
(D)
во
время
движения
и
создает
впечатление
буксования
колес
.
ПРИМЕЧАНИЕ
.
Качалка
(
С
)
расположена
слишком
низко
(2),
что
затрудняет
выжимание
или
приводит
к
самостоятельному
выключению
во
время
движения
.
ПРИМЕЧАНИЕ
.
Качалка
(
С
)
расположена
правильно
(3).
Низ
качалки
(
С
)
находится
вертикально
,
параллельно
верхнему
краю
сцепления
(D).
Верхний
край
вилки
рулевого
управления
(
Е
)
выровнен
по
центральной
линии
плоской
вертикальной
поверхности
качалки
(
С
).
Качалка
(
С
)
в
правильном
положении
,
вид
сзади
(4).
4.
Отрегулируйте
положение
качалки
(
С
)
рулевого
управления
:
для
того
чтобы
поднять
или
опустить
ее
,
поворачивайте
регулятор
(
А
).
Когда
качалка
(
С
)
будет
правильно
расположена
,
установите
обратно
пластмассовую
крышку
усилителя
рулевого
управления
(B),
а
также
колесо
или
гусеницу
.
5.
Повторите
данные
действия
на
противоположной
стороне
.
Juhised roolivõimu kaablite reguleerimiseks
Roolivõimu kaableid on võimalik reguleerida juhtimissüsteemi jõudluse
parandamiseks. Roolivõimu kaablil on reguleerija (A), mida saab keerata
kaablipikenduse lühendamiseks või pikendamiseks.
1. Pange lumefrees seisma oherdi korpuse esiosale.
2. Eemaldage telgedelt rattad või roomikud. Roomikute eemaldamiseks on
vajalik eemaldada ristlatt, mis ühendab kahte roomikuraami. Eemaldage
ristlati mõlemas otsas olevad kruvid.
3. Eemaldage roolivõimu plastikust kate (B).
MÄRKUS:
Roolimise nookuri (C) asend on juhtimissüsteemi tööseisukohalt
ülimalt oluline. Juhul kui see on paigaldatud liiga kõrgele, siis lülitub süsteem
sõitmise ajal automaatselt välja, mis jätab kasutajatele rataste libisemise
mulje. Juhul kui nookur (C) on paigaldatud liiga madalale, võib sõitmise ajal
roolimissiduri lahutamine olla väga raske või see võib iseenesest lahutuda.
Nookuri (C) korrektne asend annab ka optimaalse jõudluse.
MÄRKUS:
Liialt kõrgele (1) paigaldatud nookur (C), mis põhjustab siduri (D)
eraldusmise sõitmise ajal ja jätab rataste libisemise mulje.
MÄRKUS:
Liialt madalale (2) paigaldatud nookur (C), mis põhjustab liialt
raske või iseeneslikul lahutamise sõitmise ajal.
MÄRKUS
: Korrektselt (3) paigaldatud nookur (C). Nookuri (C) alumine osa
peab paiknema horisontaalselt ja olema paralleelne roolimissiduri (D) ülemise
servaga. Roolimiskahvli (E) ülemine osa joondub nookuri (C) lameda verti-
kaalse pinnaga. Korrektselt paigaldatud nookur (C) tagantpoolt vaates (4).
4. Reguleerige roolimisnookuri (C) asendit keerates reguleerijat (A) nookuri
(C) tõstmiseks või langetamiseks. Kui nookur (C) on korrektselt paigal-
datud, pange tagasi roolivõimu plastikust kate (B) ja ratas või roomik.
5. Viige läbi sama protseduur vastasküljel.
A
C
D
1
C
2
C
D
E
3
C
E
4
B
C