Инструкция для DELL 540

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

Appendix

65

we repair or replace a warranted product or any parts. Dell may change the terms and availability of limited warranties, 
at its discretion, but any changes will not be retroactive (that is, the warranty terms in place at the time of purchase will 
apply to your purchase).

What do I do if I need warranty service? 

Before the warranty expires, please call us at the relevant number listed in the following table. Please also have your Dell 
Service Tag or order number available.

What will Dell do?

During the 90 days of the 90-day limited warranty and the first year of all other limited warranties:

 During the 90 days 

of the 90-day limited warranty and the first year of all other limited warranties, we will repair any Dell-branded hardware 
products returned to us that prove to be defective in materials or workmanship. If we are not able to repair the product, 
we will replace it with a comparable product that is new or refurbished. 
When you contact us, we will issue a Return Material Authorization Number for you to include with your return. You 
must return the products to us in their original or equivalent packaging, prepay shipping charges, and insure the 
shipment or accept the risk if the product is lost or damaged in shipment. We will return the repaired or replacement 
products to you. We will pay to ship the repaired or replaced products to you if you use an address in Canada. Otherwise, 
we will ship the product to you freight collect.
If we determine that the problem is not covered under this warranty, we will notify you and inform you of service 
alternatives that are available to you on a fee basis.

NOTE: 

Before you ship the product(s) to us, make sure to back up the data on the hard drive(s) and any other storage 

device(s) in the product(s). Remove any confidential, proprietary, or personal information and removable media such as 
floppy disks, CDs, or PC Cards. We are not responsible for any of your confidential, proprietary, or personal information; lost 
or corrupted data; or damaged or lost removable media.

Web Support

support.dell.com/ContactUs/ContactUsHome
.aspx?c=us&l=en&s=gen

Individual Home Consumers; Home Office and Small Business 
Customers:

Canada Only

Technical Support and Customer Service

1-800-847-4096

Medium, Large, and Global Commercial Customers; 
Government, Education, and Healthcare Customers; and Value-
Added Resellers (VARs):

Technical Support

1-800-387-5757

Customer Service

1-800-326-9463

Government or Education Customers, or Individual Home 
Consumers who purchased through an Employee Purchase 
Program:

Technical Support

1-800-387-5757

Customer Service

1-800-326-9463 (Extension 8221 for Individual 
Consumers)

Dell-Branded Memory

1-888-363-5150

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
Оглавление инструкции

Document Outline