Инструкция для DELL J740

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

4 4

A p p e n d i x

ww

w

.

d

e

ll.

co

m/

su

p

p

l

i

e

s |

 su

p

p

o

r

t

.

d

e

l

l.c

om

During the remaining years: For the remaining period of the limited warranty, we will replace any defective part 
with new or refurbished parts, if we agree that it needs to be replaced. When you contact us, we will require a valid 
credit card number at the time you request a replacement part, but we will not charge you for the replacement part 
as long as you return the original part to us within thirty days after we ship the replacement part to you. If we do 
not receive the original part within thirty days, we will charge to your credit card the then-current standard price for 
that part. 

We will pay to ship the part to you if you use an address in the United States (excluding Puerto Rico and U.S. 
possessions and territories). Otherwise, we will ship the part freight collect. We will also include a prepaid shipping 
container with each replacement part for your use in returning the replaced part to us. 

NOTE: 

Before you replace parts, make sure to back up the data on the hard drive(s) and any other storage 

device(s) in the product(s). We are not responsible for lost or corrupted data. 

What if I purchased a service contract?

If your service contract is with Dell, service will be provided to you under the terms of the service agreement. 
Please refer to that contract for details on how to obtain service.

If you purchased through us a service contract with one of our third-party service providers, please refer to that 
contract for details on how to obtain service. 

How will you fix my product?

We use new and refurbished parts made by various manufacturers in performing warranty repairs and in building 
replacement parts and systems. Refurbished parts and systems are parts or systems that have been returned to Dell, 
some of which were never used by a customer. All parts and systems are inspected and tested for quality. 
Replacement parts and systems are covered for the remaining period of the limited warranty for the product you 
bought.

What do I do if I am not satisfied?

We pride ourselves on our great customer service. If you are not satisfied with the service you receive under this 
limited warranty, please let us know. We have found that the best way to resolve issues regarding our limited 
warranty is to work together. If, after those discussions, you are still not satisfied, we believe arbitration is the most 
expeditious way to resolve your concerns. Therefore, ANY CLAIM, DISPUTE, OR CONTROVERSY 
(WHETHER IN CONTRACT, TORT, OR OTHERWISE, WHETHER PREEXISTING, PRESENT, OR 
FUTURE, AND INCLUDING STATUTORY, COMMON LAW, INTENTIONAL TORT, AND EQUITABLE 
CLAIMS) AGAINST DELL
 arising from or relating to this limited warranty, its interpretation, or the breach, 
termination, or validity thereof, the relationships which result from this limited warranty (including, to the full 
extent permitted by applicable law, relationships with third parties), Dell's advertising, or any related purchase 
SHALL BE RESOLVED EXCLUSIVELY AND FINALLY BY BINDING ARBITRATION ADMINISTERED 
BY THE NATIONAL ARBITRATION FORUM (NAF)
 under its Code of Procedure then in effect (available via 
the Internet at www.arb-forum.com/ or via telephone at 1-800-474-2371). The arbitration will be limited solely to 
the dispute or controversy between you and Dell. Any award of the arbitrator(s) shall be final and binding on each 
of the parties, and may be entered as a judgment in any court of competent jurisdiction. Information may be 
obtained and claims may be filed with the NAF at P.O. Box 50191, Minneapolis, MN 55405. This provision applies 
only to individual home consumers and consumers who purchased through an employee purchase program. It does 
not apply to small, medium, large, and global commercial customers or government, education, and healthcare 
customers.

May I transfer the limited warranty?

Limited warranties on systems may be transferred if the current owner transfers ownership of the system and 
records the transfer with us. The limited warranty on Dell-branded memory may not be transferred. You may 
record your transfer by going to Dell's website: 

If you are an Individual Home Consumer, go to www.dell.com/us/en/dhs/topics/sbtopic_015_ccare.htm 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68