Инструкция для DELL J740

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

4 6

A p p e n d i x

ww

w

.

d

e

ll.

co

m/

su

p

p

l

i

e

s |

 su

p

p

o

r

t

.

d

e

l

l.c

om

External causes such as accident, abuse, misuse, or problems with electrical power

Servicing not authorized by us

Usage that is not in accordance with product instructions

Failure to follow the product instructions or failure to perform preventive maintenance 

Problems caused by using accessories, parts, or components not supplied by us

Products with missing or altered service tags or serial numbers

Products for which we have not received payment

THIS WARRANTY GIVES YOU SPECIFIC LEGAL RIGHTS, AND YOU MAY ALSO HAVE OTHER RIGHTS 
WHICH VARY FROM PROVINCE TO PROVINCE. DELL'S RESPONSIBILITY FOR MALFUNCTIONS AND 
DEFECTS IN PRODUCT IS LIMITED TO REPAIR AND REPLACEMENT AS SET FORTH IN THIS 
WARRANTY STATEMENT, FOR THE TERM OF THE WARRANTY PERIOD REFLECTED ON YOUR 
INVOICE. EXCEPT FOR THE EXPRESS WARRANTIES CONTAINED IN THIS WARRANTY STATEMENT, 
DELL DISCLAIMS ALL OTHER WARRANTIES AND CONDITIONS, EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING 
WITHOUT LIMITATION IMPLIED WARRANTIES AND CONDITIONS OF MERCHANTABILITY AND 
FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE, STATUTORY OR OTHERWISE. SOME PROVINCES DO NOT 
ALLOW THE EXCLUSION OF CERTAIN IMPLIED WARRANTIES OR CONDITIONS, OR LIMITATIONS 
ON HOW LONG AN IMPLIED WARRANTY OR CONDITION LASTS. THEREFORE, THE FOREGOING 
EXCLUSIONS AND LIMITATIONS MAY NOT APPLY TO YOU. 

WE DO NOT ACCEPT LIABILITY BEYOND THE REMEDIES PROVIDED FOR IN THIS WARRANTY 
STATEMENT OR FOR SPECIAL, INDIRECT, CONSEQUENTIAL, OR INCIDENTAL DAMAGES, 
INCLUDING, WITHOUT LIMITATION, ANY LIABILTY FOR THIRD PARTY CLAIMS AGAINST YOU FOR 
DAMAGES, FOR PRODUCTS NOT BEING AVAILABLE FOR USE, OR FOR LOST DATA OR LOST 
SOFTWARE. OUR LIABILITY WILL BE NO MORE THAN THE AMOUNT YOU PAID FOR THE PRODUCT 
THAT IS THE SUBJECT OF A CLAIM. THIS IS THE MAXIMUM AMOUNT FOR WHICH WE ARE 
RESPONSIBLE.

SOME PROVINCES DO NOT ALLOW THE EXCLUSION OR LIMITATION OF SPECIAL, INDIRECT, 
INCIDENTAL, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES, SO THE ABOVE LIMITATION OR EXCLUSION MAY 
NOT APPLY TO YOU.

How long does this limited warranty last?

This limited warranty lasts for the time period indicated on your invoice, except that the limited warranty on Dell-
branded batteries lasts only one year and the limited warranty on the lamps for Dell-branded projectors lasts only 
ninety days. The limited warranty begins on the date of the invoice. The warranty period is not extended if we 
repair or replace a warranted product or any parts. Dell may change the terms and availability of limited warranties, 
at its discretion, but any changes will not be retroactive (that is, the warranty terms in place at the time of purchase 
will apply to your purchase).

What do I do if I need warranty service? 

Before the warranty expires, please call us at the relevant number listed in the following table. Please also have your 
Dell service tag number or order number available.

Individual Home Consumers; Home Office and Small 
Business Customers:

Canada Only

Technical Support and Customer Service

1-800-847-4096

Medium, Large, and Global Commercial Customers; 
Government, Education, and Healthcare Customers; 
and Value Added Resellers (VARs):

Technical Support

1-800-387-5757

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68