Инструкция для DELL S2500, S2500n

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

1 0 6

A p p e n d i x

w

w

w

.

d

e

ll.

co

m/

su

p

p

l

i

e

s |

 su

p

p

o

r

t

.

d

e

l

l.c

o

m

WE DO NOT ACCEPT LIABILITY BEYOND THE REMEDIES PROVIDED FOR IN THIS LIMITED 
WARRANTY OR FOR CONSEQUENTIAL OR INCIDENTAL DAMAGES, INCLUDING, WITHOUT 
LIMITATION, ANY LIABILTY FOR THIRD-PARTY CLAIMS AGAINST YOU FOR DAMAGES, FOR 
PRODUCTS NOT BEING AVAILABLE FOR USE, OR FOR LOST DATA OR LOST SOFTWARE. OUR 
LIABILITY WILL BE NO MORE THAN THE AMOUNT YOU PAID FOR THE PRODUCT THAT IS THE 
SUBJECT OF A CLAIM. THIS IS THE MAXIMUM AMOUNT FOR WHICH WE ARE RESPONSIBLE.

SOME STATES DO NOT ALLOW THE EXCLUSION OR LIMITATION OF INCIDENTAL OR 
CONSEQUENTIAL DAMAGES, SO THE ABOVE LIMITATION OR EXCLUSION MAY NOT APPLY TO 
YOU.

How long does this limited warranty last?

This limited warranty lasts for the time period indicated on your packing slip or invoice, except that the limited 
warranty on Dell-branded batteries lasts only one year and the limited warranty on the lamps for Dell-branded 
projectors lasts only ninety days. The limited warranty begins on the date of the packing slip or invoice. The 
warranty period is not extended if we repair or replace a warranted product or any parts. Dell may change the 
availability of limited warranties, at its discretion, but any changes will not be retroactive.

What do I do if I need warranty service? 

Before the warranty expires, please call us at the relevant number listed in the following table. Please also have your 
Dell service tag number or order number available. 

What will Dell do?

During the 90 days of the 90-day limited warranty and the first year of all other limited warranties: During the 90 
days of the 90-day limited warranty and the first year of all other limited warranties, we will repair any 
Dell-branded hardware products returned to us that prove to be defective in materials or workmanship. If we are 
not able to repair the product, we will replace it with a comparable product that is new or refurbished. 

Individual Home Consumers:

U.S. Only

Technical Support

1-800-624-9896

Customer Service

1-800-624-9897

Individual Home Consumers who purchased through 
an Employee Purchase Program:

Technical Support and Customer Service

1-800-822-8965

Home and Small Business Commercial Customers:

Technical Support and Customer Service

1-800-456-3355

Medium, Large, or Global Commercial Customers, 
Healthcare Customers, and Value Added Resellers 
(VARs):

Technical Support and Customer Service

1-877-459-7298

Government and Education Customers: 

Technical Support and Customer Service

1-877-459-7298

Dell-Branded Memory

1-888-363-5150

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
Оглавление инструкции

Document Outline