Инструкция для DELL S2500, S2500n

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

Appen d ix

109

Reconditioned or Refurbished Dell-Branded Hardware Products and Parts — All reconditioned or 
refurbished Dell-branded server and storage products may be returned within thirty days from the date on 
the packing slip or invoice. All other reconditioned or refurbished Dell-branded hardware products and parts 
may be returned within fourteen days of the date on the packing slip or invoice. 

To return products, e-mail or call Dell customer service to receive a Credit Return Authorization Number within 
the return policy period applicable to the product you want to return. You must obtain a Credit Return 
Authorization Number in order to return the product. See "Contacting Dell" or "Getting Help" in your customer 
documentation (or www.dell.com/us/en/gen/contact.htm) to find the appropriate contact information for 
obtaining customer assistance.

You must ship the products to Dell within five days of the date that Dell issues the Credit Return Authorization 
Number. You must also return the products to Dell in their original packaging, in as-new condition along with any 
media, documentation, and all other items that were included in the original shipment, prepay shipping charges, 
and insure the shipment or accept the risk of loss or damage during shipment. 

Limited Warranty Terms for Dell-Branded Hardware Products (Canada Only)

What is covered by this limited warranty?

This limited warranty covers defects in materials and workmanship in your—our end-user customer's—
Dell-branded hardware products, including Dell-branded peripheral products.

What is not covered by this limited warranty?

This limited warranty does not cover:

Software, including the operating system and software added to the Dell-branded hardware products 
through our factory-integration system, or the reloading of the software

Non-Dell branded and Solution Provider Direct products and accessories

Problems that result from:

External causes such as accident, abuse, misuse, or problems with electrical power

Servicing not authorized by Dell

Usage that is not in accordance with product instructions

Failure to follow the product instructions or failure to perform preventive maintenance 

Problems caused by using accessories, parts, or components not supplied by Dell

Products with missing or altered service tags or serial numbers

Products for which we have not received payment

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
Оглавление инструкции

Document Outline