Инструкция для DELL S2500, S2500n

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

1 1 2

A p p e n d i x

w

w

w

.

d

e

ll.

co

m/

su

p

p

l

i

e

s |

 su

p

p

o

r

t

.

d

e

l

l.c

o

m

We will pay to ship the part to you if you use an address in Canada. Otherwise, we will ship the part freight collect. 
We will also include a prepaid shipping container with each replacement part for your use in returning the replaced 
part to us. 

NOTE: 

Before you replace parts, make sure to back up the data on the hard drive(s) and any other storage 

device(s) in the product(s). We are not responsible for lost or corrupted data. 

What if I purchased a service contract?

If your service contract is with Dell, service will be provided to you under the terms of the service contract. Please 
refer to that contract for details on how to obtain service. Dell's service contracts can be found online at 
www.dell.ca or by calling Customer Care at 1-800-847-4096. If you purchased through us a service contract with 
one of our third-party service providers, please refer to that contract (mailed to you with your packing slip or 
invoice) for details on how to obtain service. 

How will you fix my product?

We use new and refurbished parts made by various manufacturers in performing warranty repairs and in building 
replacement parts and systems. Refurbished parts and systems are parts or systems that have been returned to Dell, 
some of which were never used by a customer. All parts and systems are inspected and tested for quality. 
Replacement parts and systems are covered for the remaining period of the limited warranty for the product you 
bought. Dell owns all parts removed from repaired products. 

What do I do if I am not satisfied?

We pride ourselves on our great customer service. If you are not satisfied with the service you receive under this 
limited warranty, please let us know. We have found that the best way to resolve issues regarding our limited 
warranty is to work together. If, after those discussions, you are still not satisfied, we believe arbitration is the most 
expeditious way to resolve your concerns. Therefore, ANY CLAIM, DISPUTE, OR CONTROVERSY 
(WHETHER IN CONTRACT, TORT, OR OTHERWISE, WHETHER PREEXISTING, PRESENT OR 
FUTURE, AND INCLUDING STATUTORY, COMMON LAW, INTENTIONAL TORT, AND EQUITABLE 
CLAIMS) AGAINST DELL
 arising from or relating to this limited warranty, its interpretation, or the breach, 
termination or validity thereof, the relationships which result from this limited warranty (including, to the full 
extent permitted by applicable law, relationships with third parties), Dell's advertising, or any related purchase 
SHALL BE RESOLVED EXCLUSIVELY AND FINALLY BY BINDING ARBITRATION ADMINISTERED 
BY THE NATIONAL ARBITRATION FORUM (NAF) 
under its Code of Procedure then in effect (available via 
the Internet at www.arb-forum.com/, or via telephone at 1-800-474-2371). The arbitration will be limited solely to 
the dispute or controversy between you and Dell. Any award of the arbitrator(s) shall be final and binding on each 
of the parties, and may be entered as a judgment in any court of competent jurisdiction. Information may be 
obtained and claims may be filed with the NAF at P.O. Box 50191, Minneapolis, MN 55405. 

May I transfer the limited warranty?

Limited warranties on systems may be transferred if the current owner transfers ownership of the system and 
records the transfer with us. The limited warranty on Dell-branded memory may not be transferred. You may 
record your transfer by going to Dell’s website: 

For Canada-purchased computers (in-country transfers) and to transfer from one customer to another, go to 
www.dell.ca/ca/en/gen/topics/segtopic_ccare_nav_013_ccare.htm

For out-of-country transfers (outside of the original country of purchase), go to 
www.dell.com/us/en/biz/topics/sbtopic_ccare_nav_016_ccare.htm

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
Оглавление инструкции

Document Outline