Инструкция для HP Scanjet Enterprise 7000n

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

Configure e-mail settings

The product offers color-scanning and digital-sending capabilities. By using the control panel, you can
scan black-and-white or color documents and send them to an e-mail address as an e-mail
attachment. To use digital sending, the product must be connected to a local area network (LAN).

Before you can send a document to e-mail, you must configure the product.

NOTE:

The instructions that follow are for configuring the product using the Embedded Web Server.

You can also perform a limited set of configuration tasks using the control panel.

Supported protocols

The product supports Simple Mail Transfer Protocol (SMTP) and Lightweight Directory Access
Protocol (LDAP).

SMTP

SMTP is a set of rules that define the interaction between programs that send and receive e-
mail. In order for the product to send documents to e-mail, it must be connected to a LAN that
has access to an e-mail server that supports SMTP. The SMTP server must also have Internet
access.

If you are using a LAN connection, contact your system administrator to obtain the IP address or
host name for your SMTP server. If you are connecting through a DSL or cable connection,
contact the internet service provider to obtain the SMTP server IP address.

LDAP

LDAP is used to gain access to a database of information. When the product uses LDAP, it
searches a global list of e-mail addresses. As you begin to type the e-mail address, LDAP uses
an auto-complete feature that supplies a list of e-mail addresses that match the characters you
type. As you type additional characters, the list of matching e-mail addresses becomes smaller.

The product supports LDAP, but a connection to an LDAP server is not required in order for the
product to be able to send to e-mail.

NOTE:

If you need to change the LDAP settings, you must change them using the Embedded

Web Server.

Configure e-mail options

1.

Start the Embedded Web Server. In a supported Web browser on your computer, type the
product IP address or host name in the address/URL field. To find the IP address or host name,
touch the 

Network Address

 button on the Home screen.

2.

Click the 

Scan/Digital Send

 tab.

3.

In the left navigation pane, click the 

E-mail Setup

 entry.

4.

Select 

Enable Send to E-mail

 and click 

Add

, follow the SMTP wizard to complete the required

fields and any additional fields you want, and then click the 

Apply

 button.

26

Chapter 4   Configure the product

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
Оглавление инструкции

Document Outline