Инструкция для DELL 1135n

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

Appendix

Dell technical support policy

Technician-assisted technical support requires the cooperation and participation of the customer in the troubleshooting
process and provides for restoration of the Operating System, application software, and hardware drivers to the
original default configuration as shipped from Dell, as well as the verification of appropriate functionality of the printer
and all Dell-installed hardware. In addition to this technician assisted technical support, online technical support is
available at Dell Support. Additional technical support options may be available for purchase.
Dell provides limited technical support for the printer and any Dell-installed software and peripherals. Support for
third-party software and peripherals is provided by the original manufacturer, including those purchased and/or
installed through Software & Peripherals (DellWare), ReadyWare, and Custom Factory Integration (CFI/DellPlus).

Contacting Dell

You can access Dell Support at 

support.dell.com

. Select your region on the WELCOME TO DELL SUPPORT page, and

fill in the requested details to access help tools and information.
You can contact Dell electronically using the following addresses:

World Wide Web

www.dell.com/
www.dell.com/ap/ 

(Asian/Pacific countries only)

www.dell.com/jp/

 (Japan only)

www.euro.dell.com

 (Europe only)

www.dell.com/la/

 (Latin American and Caribbean countries)

www.dell.ca

 (Canada only)

Anonymous file transfer protocol (FTP)

ftp.dell.com

Log in as user: anonymous, and use your email address as your password.

Electronic Support Service

mobile_support@us.dell.com
support@us.dell.com
la-techsupport@dell.com

 (Latin America and Caribbean countries only)

apsupport@dell.com

 (Asian/Pacific countries only)

support.jp.dell.com

 (Japan only)

support.euro.dell.com

 (Europe only)

Electronic Quote Service

apmarketing@dell.com

 (Asian/Pacific countries only)

sales_canada@dell.com

 (Canada only)

Warranty and return policy

Dell Inc. (“Dell”) manufactures its hardware products from parts and components that are new or equivalent to new in
accordance with industry-standard practices. For information about the Dell warranty for your printer, refer to the
Product Information Guide.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138