Инструкция для OKI OKIPAGE 24 Series

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

128 

 

Performing Day to Day Tasks 

 
Depending on the degree of automation set up during initial configuration, PSV can 

essentially run in the background on autopilot and only alert you when a device 
needs attention, or to deliver reports.  But there will always be situations where 

you need to access PSV to check the status of a device, check the level of supplies 
or to manually run reports.   

Viewing Device Status 

To view a list of devices that was previously discovered: 

 

1.

 

Select 

Printers

 from the main menu 

2.

 

Click 

Printers

My printers

, or 

Near Me

 

Selecting 

Printers

 provides a list of all discovered devices.  

My printers

 displays 

only the devices that you previously added to the My Printers group. 
 

Selecting 

Near Me

 automatically displays the print devices that share similar IP 

addresses with the computer you are using to access the PSV server.  The Near 

Me option cannot be customized. 
 

When viewing a long list of devices, make sure to scroll to the bottom of the 
screen and click the Refresh button to obtain the most recent status information 

on all devices displayed.   
 

You will notice after clicking Refresh, a teal color moves from line to line indicating 
that the device status is being refreshed.  Notice too that the printer icons in the 

left margin are now color coded to quickly determine the status of the device.  
 

 

Green indicates that the device is running fine, there are no Alerts and no 
supplies need to be ordered   

 

 

Yellow indicates that an alert has been received, an error has been detected  
or a lower level (less critical) action needs to be taken 

 

 

Red indicates that a critical error or serious Alert has been received and 

immediate action is required 

 

 

The information icon indicates an event has occurred, such as toner or drum 
replacement, cassette drawer is open or the device is printing.  Generally no 

action is required when the information icon is displayed 

  

The “no access” icon indicates that the device is disconnected from the 

 

    network, or is not responding 

 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140