Инструкция для OKI OKIPAGE 24 Series

(скачивание инструкции бесплатно)
Формат файла: PDF
Доступность: Бесплатно как и все руководства на сайте. Без регистрации и SMS.
Дополнительно: Чтение инструкции онлайн
background image

52 

 

Configuring Email Alerts 

 
Now that you have discovered devices on the network and logically organized 

them into groups, the next step is to set up PSV to notify a helpdesk or network 
admin that a device has generated an alert.  

 
Alert notifications are available in the Enterprise Edition and the server 

configuration of the Professional Edition.  Alerts are not available in the single-user 
Easy Configuration option of the PSV Pro Edition.  

 
Only users with Admin rights can edit email alert configurations or set alerts for 

other users or user groups.  A non-Admin user however, may configure and view 
Alerts just for themselves. 
 
PSV uses email to deliver alert conditions.  The email message can be sent to an 
individual user or a group of users.   

 

An Alert can also be saved in a “log file” or processed by another software 

application (if you choose to perform the integration).  
 

Each alert can be configured to be processed immediately upon receiving updated 
status from the device, or processed at specified time intervals.  

 
To add an email Alert: 

 

1.

 

Select 

Services  

from the main menu and 

Alerts 

from the drop down box  

 

 

 
 

2.

 

Click the 

Add Alert

 button.   

 
 

 
 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140